Χρησιμες Πληροφοριες
H πολιτική επιστροφών του ΚΛΙΚ είναι να δέχεται πίσω κάθε προϊόν μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα της παράδοσής του (όπως αποδεικνύεται από το έγγραφο φορτωτικής της ταχυμεταφορικής εταιρίας (κούριερ) ή όποιου μεταφορέα χρησιμοποιήθηκε).
Πριν από κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής προιόντωνή επικοινωνία μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου προκειμένου να σας δώσουμε την συγκατάθεση μας για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. Σε κάθε άλλη περίπτωση το ΚΛΙΚ διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή της επιστροφής σας.
Επιπρόσθετα, θα πρέπει να συμπεριλάβετε την απόδειξη (ή τιμολόγιο) που σας είχε αποσταλεί με το πακέτο που λάβατε από το ΚΛΙΚ, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία επιστροφής (σε αντίθετη περίπτωση, στην οποία δεν έχετε το σχετικό παραστατικό, δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων).
Το ΚΛΙΚ αποδέχεται την ευθύνη για αποστολή λανθασμένου, κατεστραμμένου ή γενικότερα ελαττωματικού προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση η αντικατάσταση γίνεται χωρίς έξοδα χρέωσης επιστροφής και νέας αποστολής. Επιστροφή χρημάτων γίνεται αποδεκτή μόνο στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο το προιόν. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι στην επιστροφή του προϊόντος να χρησιμοποιηθεί η προτεινόμενη από την εταιρία μας μεταφορική/ταχυμεταφορική.
Για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων σας όσον αφορά την επιστροφή, σας συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε ταχυδρομική, ταχυμεταφορική ή μεταφορική υπηρεσία με καταγραφή της κατάστασης της αποστολής, καθώς δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν φτάσει στα γραφεία μας (και άρα δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων). Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής του προϊόντος, καθώς ως παραλήπτης το ΚΛΙΚ, δεν είναι δυνατό να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.
Το αίτημά σας για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε όπως αποσταλλεί είτε εγγράφως στο πακέτο σας είτε με e-mail καθώς υπάρχει και η δυνατότητα να μας καλέσετε στo 2310.287.050 (πρόθεμα +30 για κλήσεις από εξωτερικό) και να μας κάνετε γνωστό αν θέλετε να αντικαταστήσετε κάποιο προϊόν ή να μας ενημερώσετε για τυχόν παράπονα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα και της αποστολής και της επιστροφής. Πριν επιστρέψετε ένα μη λανθασμένο, μη κατεστραμμένο ή γενικότερα μη ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε ελέγξτε αν τηρούνται βασικές απαιτήσεις της πολιτικής επιστροφών του ΚΛΙΚ:
- - To προϊόν είναι σε κατάσταση που μπορεί να μεταπωληθεί (με τα καρτελάκια του κατασκευαστή, χωρίς φθορά, λερώματα, χρήση κλπ.)
- - Το προϊόν δεν έχει "προσωποποιηθεί" (δεν έχει τυπωθεί κάποιο όνομα ή/και αριθμός, δεν έχουν τοποθετηθεί σηματάκια, κλπ.)
- - Το προϊόν δεν ήταν σε προσφορά κατά τη στιγμή της αγοράς.
- - Έχετε στην κατοχή σας την απόδειξη (ή τιμολόγιο) για να την προσκομίσετε με την επιστροφή.
Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν από τον κατάλογό μας ή να σας εκδοθεί πιστωτικό σημείωμα για μετέπειτα αγορές σας. Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω αντικατάστασης, μπορείτε να επιλέξετε από όλο τον κατάλογο των προϊόντων μας.
Η διεύθυνση για τις επιστροφές είναι:
ΚΛΙΚ
Προξένου Κορομηλά 34, ΤΚ 54622
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα